KÉTMOTOROS MŰSZERREPÜLÉS CSOMAGOK
ME IR, ME IR upgrade, revalidation, renewal, CRI

Repülj a vadonat új Tecnam P2006T kétmotoros repülőgéppel, nemcsak a VFR osztályjogosítás alatt, hanem a teljes műszeres képzés során is! 

15 óra kétmotoros gépen + 40 óra kétmotoros FNPT II szimulátoron.

DIGITÁLIS REPÜLÉSI ADATOK

A repülőgép szenzorai képesek folyamatosan rögzíteni az aktuális repülési adatokat, melyeket utólag kiértékevle a CloudAhoy rendszerével kiváló lehetőséget nyújt a tanulásra.

REPÜLJ VADONAT ÚJ REPÜLŐGÉPEKEN

Minden repülőgépünk vagy vadonal új, vagy 3 évnél nem idősebb, mely egyedülállóvá tesz minket a piacon.

A csatlakozás előfeltételei:

– Part-MED Class 1 orvosi alkalmassági
– Érvényes Part-FCL pilótajogosítás
– 115 óra össz és 70 óra PIC repült idő

-MEP CR jogosítás

A képzések díja

ME IR, ME IR upgrade,

Revalidation, Renewal, ME CRI

ME IR

  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 40 óra szimulátorban
  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 15 repült óra Tecnam P2006T repülőgépen
  • Leszállási illetékek
  • TMS hozzáférés

13.900 EUR*

*a vizsga díját nem tartalmazza

ME IR Upgrade

  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 3 óra szimulátorban
  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 2 repült óra Tecnam P2006T repülőgépen
  • Leszállási illetékek
  • TMS hozzáférés

1.900 EUR*

*a vizsga díját nem tartalmazza

ME IR Revalidation

  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 2 óra szimulátorban
  • Kétmotoros VFR, 1 repült óra Tecnam P2006T repülőgépen
  • Leszállási illetékek
  • TMS hozzáférés

900 EUR*

*a vizsga díját nem tartalmazza

ME IR Renewal

Felmérés alapján egyedi tematika készül. A felmérés ára 3 óra szimulátor + a tematika elkészítése:

900 EUR 

ME CR Instructor

  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 2 óra szimulátorban
  • Kétmotoros műszerrepülés (ME IR) 3 repült óra Tecnam P2006T repülőgépen
  • Leszállási illetékek
  • TMS hozzáférés

2.400 EUR*

*a vizsga díját nem tartalmazza

Készen állsz?

Jelentkezz Most

Név*
Email*
Telefonszám
Üzenet
0 of 350