Legyél légitársasági pilóta!


REPÜLŐMÉRNÖKI ALAPKÉPZÉSI SZAK
Hivatásos légitársasági pilótaképzés

Egyetemi szak jelentkezési határidő: 2025 február 15.

Pilóta szeretnél lenni, de

  • tudod, hogy a képzésnek több millió forintos díja van és nem tudod hogyan fogod tudni finanszírozni
  • félsz attól, hogy hogyan fogsz elhelyezkedni diploma után
  • tartasz a képzés nehézségétől, a sok reál tárgytól
  • nem találtad még meg azt a képzést, ahol a professzionális oktatás, modern gépparkkal és kiszámítható képzési menetrenddel párosul
  • Budapesten és környékén tudod végezni az elméleti és a gyakorlati óráidat is

Az Airwin pilótaképzése ezekre mind választ ad neked

9 év tapasztalat

25 tapasztalt, professzionális oktató

7 új, digitális műszerezettségű repülőgép

a teljes képzés Diákhitelből finanszírozható

Budapesti campuson tanulhatod az álomszakmád

7 félév alatt megkapod a diplomádat, 220
repült órával

2025. februárban indul a Milton Friedman Egytetem és az Airwin közös pilótaképzése. Jelentkezz és vegyél részt a nyílt napunkon, ahol megismerheted a modern gépparkunkat, a szuper oktató csapatunkat és a képzés menetét.

Merj tenni az álmaidért, legyél légitársasági pilóta!

  • a teljes képzés diákhitelből finanszírozható (a diákok 98%-a így finanszírozza a képzést)
  • 750 óra elméleti képzés
  • 220 repült óra
  • 7 egyetemi félév képzési idő
  • Budapesten tanulhatsz pilótának
  • vadonatúj, digitális műszerezettségű repülőgépekkel repülhetsz
  • a képzést professzionális oktatók tartják, akik által megbízható tudást szerezhetsz
  • az Airwinnél a legmodernebb gépparkkal repülhetsz, aszfaltos kifutópályával
  • a való életre készítünk fel, hogy légitársasági pilótaként kezdhesd meg a karriered az egyetem után

A képzés menete

1.

Bevezetés a repülésbe

Ebben a fázisban kezdődik el a gyakorlati repülés, megtanulod biztonságosan
vezetni a repülőgépet látvarepülési szabályok szerint. Az első nagy egyedüli repülésed ideje!

18 óra repülés oktatóval. 2,5 óra egyedül repülés

2.

Belföldi navigációs feladatok

Először indulsz el útvonalra és olyan helyeket térképezel fel, amerre még nem jártál.
Felkészültök az útvonalon adódó lehetséges vészhelyzetekre.

10 óra repülés oktatóval, 11 óra egyedül repülés

3.

Komplex navigációs feladatok

Itt már nagy részében egyedül repülsz és itt léped át először az országhatárt!
Ahogy minden egyes repülési modul, ez is az egyedül repült útvonalakkal zárul.

6 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedül repülés

4.

Kétmotoros repülés alapjai &
kétmotoros műszerrepülés

Megtanulsz műszer szerint repülni, a képzés jelentős részét itt már szimulátoron végzed.
Az alapok után lesznek komplex akár nemzetközi műszeres útvonalak, melyek során különböző vészhelyzeteket is tudunk szimulálni (pl.: kigyullad a hajtómű) 

10 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedül repülés, 40 óra szimulátoros műszerrepülés

5.

AUPRT

Upset Prevention and Recovery Training
Ez a szokatlan repülési helyzetek, illetve azok kezelésének alapvető technikáira és módszereire összpontosít. Ebben a fázisban olyan készségeket sajátítasz el, amelyek lehetővé teszik a repülőgép kivételét különböző manőverekből (pl. dugóhúzó). Ez a rész egy pár órás “műrepülés”.  

3 óra repülés oktatóval

6.

MCC

Multi-Crew Co-operation (ALSIM szimulátor)
A légitársasági karrier során a legnagyobb hangsúly erre a részre esik. Itt tanulsz meg más pilótákkal együtt dolgozni, a feladatokat megosztani és egy csapatként dolgozni.
A szimulátorban egy másik pilótahallgatóval együtt kell repülnöd a gépben és a
lehető legkülönfélébb helyzeteket megoldani együtt.

40 óra szimulátoros repülés 

Az elmúlt években már 560 pilótát képeztünk ki sikeresen

Sokáig a több milliós tandíj tartott vissza a jelentkezéstől, de elég gyorsan kiderült, hogy majdnem az összes diák a Diákhitel 2-vel finanszírozza a képzést.
Az iparágban dolgozó barátaim és ismerőseim megnyugtattak arról, hogy ennél a képzésnél a Diákhitel elengedhetetlen és megtérülő segítség.
Az Airwin modern gépparkja is döntő tényező volt a választásnál. Az oktatói gárda kiemelkedő szakmai színvonala és az iskola folyamatos fejlődése szintén megerősítette abban, hogy ezt az iskolát ajánlja mindenkinek, aki hasonló útra szeretne lépni.

T. Szilárd

Ha még mindig lennének kérdéseid, ezekben is nagyon jók vagyunk

Teljesen digitális képzési rendszer

Minden képzésünket digitálisan menedzseljük, saját fejlesztésű EASA-által jóváhagyott képzési platformunkon

Mentorprogram a folyamatos fejlődésért

Minden tanulónk dedikált mentort kap, aki végig kíséri és segíti a képzés teljes időtartama során.

Részletfizetési lehetőségek

Fizess a képzés különböző fázisaival megegyező ütemben. Részleteket személyesen megbeszéljü!

Szervezett,profi legénység

Légitársasági szintű, biztonságos és igazságos kultúra, szervezett, professzionális környezetben.

EASA-követelményeknek megfelelő tréning

Minden képzésünket a hatályos EASA/uniós szabályozásnak megfelelően alakítottunk ki.

Rugalmas képzési ütemezés

24/7-es rendelkezésreállás oktatóink részéről; oszd be te a tanulásra szánt idődet, és mi segítünk, hogy a legtöbbet hozd ki belőle!

Gyere el az ingyenes nyílt napra, ahol mindent megtudhatsz arról, hogy
  • hogyan lehetsz pilóta, milyen követelmények vannak a pilótaképzésnek és hogyan szerezheted meg azokat
  • milyen képzési menetrendet indít az Milton Friedman & az Airwin
  • hogyan tudod finanszírozni a teljes képzést
  • milyen lépések állnak előtted a pilótavizsga megszerzése előtt
  • kik lesznek az oktatóid
  • milyen géppark áll majd a rendelkezésedre, hogy teljesíthesd a szükséges repült órák számát

Töltsd ki az űrlapot, hogy megkapj minden információt a pilóta képzésről és vegyél részt ingyenes nyílt napunkon!

Név*
Email*
Telefonszám
Üzenet
0 of 350