KONTROLLÁLATLAN REPÜLÉSI HELYZETEK ELKERÜLÉSÉRE ÉS MEGSZÜNTETÉSÉRE VONATKOZÓ KÉPZÉS (AUPRT)
Fedezd fel a szokatlan horizonthelyzeteket és tanuld meg, mik a helyes teendők és azok sorrendje ilyen esetekben.
Tanuld meg, hogyan kell megbirkózni szokatlan, váratlan eseményekkel a levegőben.
Az Advanced Upset Recovery and Prevention Training a szokatlan repülési helyzetek, illetve azok kezelésének alapvető technikáira és módszereire összpontosít.
Fontos kiemelni, ez NEM műrepülő képzés!
REPÜLJ VADONATÚJ GÉPEN
A Pipistrel Virus SW-121 Garmin Glass Cockpit oktatórepülőgép bizonyítottan a legbiztonságosabb eszköz az Advanced UPRT tanfolyam számára. Igen, van ejtőernyője!
DIGITÁLIS REPÜLÉSI ADATOK
Fedélzeti szenzorok segítségével a Garmin rendszer digitálisan összegyűjti az összes repülési adatot a CloudAhoy által működtetett azonnali repülés utáni elemzéshez.
8
elméleti óra
3
gyakorlati óra
3
nap időtartam
A Kurzus Felépítése
Az Airwin Advanced Upset Prevention and Recovery Training az AMC1 FCL.745.A szerint készült.
A tanfolyam célja, hogy növelje a pilóták azon képességeit, amely során felismerik azokat a helyzeteket, amelyek repülés közben a légi jármű irányításának elvesztéséhez vezethetnek. A tanfolyam kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a felismerésre és a megelőzésre.
Az Advanced UPR Training nem műrepülő képzés!
A CBT célja, hogy interaktív módon, vizuális és audiovizuális elemekkel tarkítva adja át a tudást a növendéknek a lehető leghatékonyabb módon, számítógépes alapokon, előre rogzített felvételek segítségével. Az itt tárgyalt témakörök a teljesség igénye nélkül:
1. rész: Bevezetés az alapokba
Általános aerodinamika és karakterisztika
Repülőgép stabilitása
Energia-menedzsment
Nagy állásszög, átesés
Stb.
2. rész: Skill-ek
Tudatosság/felismerés
Megelőzés
Helyzet megszűntetése
3. rész: Eljárások
Műszerek követésének sorrendje
Átstartolások
Szokatlanul magas repülőgép orrhelyzettel (nose-high) történő repülések megszűntetése
Szokatlanul alacsony repülőgép orrhelyzettel (nose-low) történő repülések megszűntetése
Dugóhúzó gyakorlatok
A repülés megtervezési a helyi szabályoknak és légtérszerkezetnek megfelelően, a repülőgép felkészítése a feladat végrehajtására, CBT anyagok frissítése és gyakorlati felhasználásának előkészítése.
Az alábbi repülési feladatok végrehajtására számíthatsz a képzés során:
AE1 Magas repülőgép orrhelyzet és annak kezelése (Nose High Recovery)
AE2 Alacsony repülőgép orrhelyzet és annak kezelése (Nose Low Recovery)
AE3 Zuhanóspirál és a repülőgép abból való kivétele (Recovery from spiral dive)
AE4 Átesés és annak megszűntetése (Stall Recovery)
AE5 Dugóhúzó és a repülőgép abból való kivétele (Recovery from spin)
A képzés repülési idejét a növendék repülési naplójába felvezetjük, valamint a tréning elvégzéséről oklevelet állítunk ki.
Néhány dolog, amiben nagyszerűek vagyunk
A UPR training programhoz mindent összeszedtünk, amire tapasztalatszerzés céljából szükséged lesz…
Virtuális Tanterem
Tanulj otthonról vagy az irodádból, és konzultálj az Airwin oktatóival online.
Elektronikus Ügyintézés
Megmentjük a bolygót a jövő pilótái számára. Az Airwin képzései papírmentesek!
Digitális, repülés utáni elemzés
Nézd vissza és elemezd a megtett repülést, hogy a legtöbbet tanulhass hibáidból
A Képzés díja:
1.690 EUR
CBT hozzáférés
Pipistrel SW-121 Garmin Glass Cockpit repülőgép
Digitális repülési adatok analizálása
Airwin Mentor hozzáférés
Oklevél a képzés elvégézést követően
Készen állsz?
Jelentkezz Most