Egyetemi integrált Légitársasági pilótaképzés
Mindig is egy utasszállító repülőgép pilótafülkéjében szerettél volna dolgozni, de még nem volt bátorságod belevágni? Vagy a képzés díja eddig nem állt rendelkezésedre? Vagy egyszerűen csak nem találtad még meg a számodra legjobb repülőiskolát?
Kezdő szintről a légitársaságig
A Képzés Felépítése
A Programban résztvevő növendékek 6 darab, jól elkülöníthető fázissal fognak találkozni az alábbiak szerint:
Elméleti tárgyak: Air Law, Operational Procedures, Human Performance and Limitations, Meteorology, Aviation English
Gyakorlati képzés: 18 óra repülés oktatóval, 2,5 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Aircraft General Knowledge – Airframe, systems; Powerplant; Electrics and Electronics; Instrumentation
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 11 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: General Navigation, Radio Navigation, Communications
Gyakorlati képzés: 6 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Principles of Flight, Mass and Balance, Performance, Flight Planning and Monitoring
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés, 40 óra szimulátoros müszerrepülés
Elméleti tárgyak: Crew Resource Management (CRM), Advanced UPRT Theory
Gyakorlati képzés: 3 óra repülés oktatóval
Elméleti tárgyak: MCC Elmélet
Gyakorlati képzés: 15 óra szimulátoros repülés (Airbus A320 család vagy Boeing 737, fixed base szimulátor)
A csatlakozás előfeltételei
Általános feltételek
Orvosi alkalmasság
PART MED CLASS 1 orvosi alkalmassági minősítés megszerzése jelentkezésig
Felvételi elbeszélgetés
Általános beszélgetés, motiváció megismerése, személyiségjegyek feltárása
A képzés számokban
750
ÓRA elméleti képzés
220
repült óra
7
egyetemi félév képzési idő
A képzésben való részvétel díja:
30.100.000,- Forint
A képzés teljes összegére
kamatmentes Diákhitel 2 igényelhető
Miért pont a Milton Friedman Egyetem és az Airwin Repülőiskola képzése a számodra optimális partner ehhez?
- 1Vadonatúj AERO AT3 és Tecnam egymotoros és kétmotoros repülőgépek digitális műszerfallal (glass cockpit)
- 2Beton futópálya és forgalmas reptér Budapest közvetlen közelében (LHTL - Tököl)
- 3Nagygépes szemlélet és légitársasági környezet már a képzés első percétől kezdve (pilóta egyenruha, checklist, SOP, angol nyelvű rádióforgalmazás)
- 4Kiválóan karbantartott géppark, balesetmentes makulátlan hírnév a piacon
- 5Teljesen digitális repülőiskola Európában szinte egyedülállóként (online tananyagok, saját fejlesztésű foglalási és informatikai rendszer, online képzési tematika, online briefing/debriefing)
- 6Tapasztalt nagygépes oktatók mellett fiataloknak is lehetőséget biztosítunk a fejlődésre
- 7Igazi XXI. századi, valódi repülőiskola, nem klub jelleggel működő szervezet
A Milton Friedman Egyetem repülőmérnöki alapképzési szaka a legjobb választás a felsőoktatási intézmények közül, mert:
A hallgatók a diploma megszerzése során olyan készségekre tesznek szert, amelyek segítségével sikeresen alkalmazkodhatnak a gyorsan változó körülményekhez, és olyan tudást kapnak, amely később könnyen fejleszthető, megújítható
Kifejezetten gyakorlatorientált szemlélet jellemzi a teljes képzést
Modern gépek, betonpálya
A végeredmény pedig a munkaerőpiac által nemcsak elfogadott, de kifejezetten elismert oklevél
Készen állsz?
Jelentkezz most
konzultációra