Egyetemi integrált Légitársasági pilótaképzés
Lezárult a jelentkezés a 2023 februári képzésünkre.
De itt nem állunk meg! Amennyiben diákhitelből finanszírozható
posztgraduális képzés érdekel lentebb találod az információkat.
Várjuk jelentkezésed konzultációra!
Mindig is egy utasszállító repülőgép pilótafülkéjében szerettél volna dolgozni, de még nem volt bátorságod belevágni? Vagy a képzés díja eddig nem állt rendelkezésedre? Vagy egyszerűen csak nem találtad még meg a számodra legjobb repülőiskolát?
Kezdő szintről a légitársaságig
A Képzés Felépítése
A Programban résztvevő növendékek 6 darab, jól elkülöníthető fázissal fognak találkozni az alábbiak szerint:
Elméleti tárgyak: Air Law, Operational Procedures, Human Performance and Limitations, Meteorology, Aviation English
Gyakorlati képzés: 18 óra repülés oktatóval, 2,5 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Aircraft General Knowledge – Airframe, systems; Powerplant; Electrics and Electronics; Instrumentation
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 11 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: General Navigation, Radio Navigation, Communications
Gyakorlati képzés: 6 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Principles of Flight, Mass and Balance, Performance, Flight Planning and Monitoring
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés, 40 óra szimulátoros müszerrepülés
Elméleti tárgyak: Crew Resource Management (CRM), Advanced UPRT Theory
Gyakorlati képzés: 3 óra repülés oktatóval
Elméleti tárgyak: MCC Elmélet
Gyakorlati képzés: 40 óra szimulátoros repülés (Airbus A320 család vagy Boeing 737, fixed base szimulátor)
A csatlakozás előfeltételei
Általános feltételek
Orvosi alkalmasság
PART MED CLASS 1 orvosi alkalmassági minősítés előzetes megszerzése
Felvételi elbeszélgetés
Általános beszélgetés, motiváció megismerése, személyiségjegyek feltárása
A képzés számokban
750
ÓRA elméleti képzés
239
repült óra
3
egyetemi félév képzési idő
A képzésben való részvétel díja:
7.700.000,- Forint/szemeszter,
azaz összesen 23.100.000,- Forint
A képzés teljes összegére
kamatmentes Diákhitel 2 igényelhető
Miért pont az Óbudai Egyetem és az Airwin Repülőiskola képzése a számodra optimális partner ehhez?
- 1Vadonatúj AERO AT3 és Tecnam egymotoros és kétmotoros repülőgépek digitális műszerfallal (glass cockpit)
- 2Beton futópálya és forgalmas reptér Budapest közvetlen közelében (LHTL - Tököl)
- 3Nagygépes szemlélet és légitársasági környezet már a képzés első percétől kezdve (pilóta egyenruha, checklist, SOP, angol nyelvű rádióforgalmazás)
- 4Kiválóan karbantartott géppark, balesetmentes makulátlan hírnév a piacon
- 5Teljesen digitális repülőiskola Európában szinte egyedülállóként (online tananyagok, saját fejlesztésű foglalási és informatikai rendszer, online képzési tematika, online briefing/debriefing)
- 6Tapasztalt nagygépes oktatók mellett fiataloknak is lehetőséget biztosítunk a fejlődésre
- 7Igazi XXI. századi, valódi repülőiskola, nem klub jelleggel működő szervezet
Az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész Mérnöki kar a legjobb választás a felsőoktatási intézmények közül, mert:
Az ország egyik legpatinásabb intézménye, mely már 1897 óta képzi hazánk műszaki mérnökeit
Kifejezetten gyakorlatorientált szemlélet jellemzi a teljes képzést
Az oktatóink jártasak a repülés világában
A végeredmény pedig a munkaerőpiac által nemcsak elfogadott, de kifejezetten elismert oklevél
Készen állsz?
Jelentkezz most
konzultációra