POSZTGRADUÁLIS LÉGITÁRSASÁGI PILÓTAKÉPZÉS

Kezdő szintről a légitársaságig

A Képzés Felépítése

A Programban résztvevő növendékek 6 darab, jól elkülöníthető fázissal fognak találkozni az alábbiak szerint:

1. fázis: Bevezetés az általános és a kereskedelmi repülés világába

Elméleti tárgyak: Air Law, Operational Procedures, Human Performance and Limitations, Meteorology, Aviation English
Gyakorlati képzés: 18 óra repülés oktatóval, 2,5 óra egyedülrepülés

2. fázis: Belföldi navigációs feladatok

Elméleti tárgyak: Aircraft General Knowledge – Airframe, systems; Powerplant; Electrics and Electronics; Instrumentation
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 11 óra egyedülrepülés

3. fázis: Belföldi és külföldi navigációs feladatok, időgyűjtés

Elméleti tárgyak: General Navigation, Radio Navigation, Communications
Gyakorlati képzés: 6 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés

4. fázis: kétmotoros repülés alapjai és kétmotoros műszerrepülés

Elméleti tárgyak: Principles of Flight, Mass and Balance, Performance, Flight Planning and Monitoring
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés, 40 óra szimulátoros müszerrepülés

5. fázis: AUPRT

Elméleti tárgyak: Crew Resource Management (CRM), Advanced UPRT Theory
Gyakorlati képzés: 3 óra repülés oktatóval

6. fázis: APS MCC

Elméleti tárgyak: MCC Elmélet
Gyakorlati képzés: 40 óra szimulátoros repülés (Airbus A320 család vagy Boeing 737, fixed base szimulátor)

A csatlakozás előfeltételei

Általános feltételek

  • legalább alapképzésben megszerzett diploma (műszaki, egészségtudomány, társadalomtudomány, közigazgatási/rendészeti/katonai, informatika, természettudomány, gazdaságtudomány, bölcsésztudomány)
  • erős angol nyelvtudás (B2 komplex, TOEFL 80/120 pont)

Orvosi alkalmasság

PART MED CLASS 1 orvosi alkalmassági minősítés előzetes megszerzése

Felvételi elbeszélgetés

Általános beszélgetés, motiváció megismerése, személyiségjegyek feltárása

A képzés számokban

750

ÓRA elméleti képzés

239

repült óra

3

egyetemi félév képzési idő

A képzés teljes összegére

Diákhitel 2 kamatmentes hitelkonstrukció vehető igénybe, NULLA FT ÖNERŐVEL


Miért pont az Óbudai Egyetem és az Airwin Repülőiskola képzése a számodra optimális partner ehhez?

  1. 1
    Vadonatúj  AERO AT3 és Tecnam egymotoros és kétmotoros repülőgépek digitális műszerfallal (glass cockpit)
  2. 2
    Beton futópálya és forgalmas reptér Budapest közvetlen közelében (LHTL - Tököl)
  3. 3
    Nagygépes szemlélet és légitársasági környezet már a képzés első percétől kezdve (pilóta egyenruha, checklist, SOP, angol nyelvű rádióforgalmazás)
  4. 4
    Kiválóan karbantartott géppark, balesetmentes makulátlan hírnév a piacon
  5. 5
    Teljesen digitális repülőiskola Európában szinte egyedülállóként (online tananyagok, saját fejlesztésű foglalási és informatikai rendszer, online képzési tematika, online briefing/debriefing)
  6. 6
    Tapasztalt nagygépes oktatók mellett fiataloknak is lehetőséget biztosítunk a fejlődésre
  7. 7
    Igazi XXI. századi, valódi repülőiskola, nem klub jelleggel működő szervezet

Az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar a legjobb választás a felsőoktatási intézmények közül, mert:

Az ország egyik legpatinásabb intézménye, mely már 1897 óta képzi hazánk műszaki mérnökeit

Kifejezetten gyakorlatorientált szemlélet jellemzi a teljes képzést

Az oktatóink jártasak a repülés világában

A végeredmény pedig a munkaerőpiac által nemcsak elfogadott, de kifejezetten elismert oklevél