POSZTGRADUÁLIS LÉGITÁRSASÁGI PILÓTAKÉPZÉS
Kezdő szintről a légitársaságig
A Képzés Felépítése
A Programban résztvevő növendékek 6 darab, jól elkülöníthető fázissal fognak találkozni az alábbiak szerint:
Elméleti tárgyak: Air Law, Operational Procedures, Human Performance and Limitations, Meteorology, Aviation English
Gyakorlati képzés: 18 óra repülés oktatóval, 2,5 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Aircraft General Knowledge – Airframe, systems; Powerplant; Electrics and Electronics; Instrumentation
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 11 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: General Navigation, Radio Navigation, Communications
Gyakorlati képzés: 6 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés
Elméleti tárgyak: Principles of Flight, Mass and Balance, Performance, Flight Planning and Monitoring
Gyakorlati képzés: 10 óra repülés oktatóval, 40 óra egyedülrepülés, 40 óra szimulátoros müszerrepülés
Elméleti tárgyak: Crew Resource Management (CRM), Advanced UPRT Theory
Gyakorlati képzés: 3 óra repülés oktatóval
Elméleti tárgyak: MCC Elmélet
Gyakorlati képzés: 40 óra szimulátoros repülés (Airbus A320 család vagy Boeing 737, fixed base szimulátor)
A csatlakozás előfeltételei
Általános feltételek
Orvosi alkalmasság
PART MED CLASS 1 orvosi alkalmassági minősítés előzetes megszerzése
Felvételi elbeszélgetés
Általános beszélgetés, motiváció megismerése, személyiségjegyek feltárása
A képzés számokban
750
ÓRA elméleti képzés
239
repült óra
3
egyetemi félév képzési idő
A képzés teljes összegére
Diákhitel 2 kamatmentes hitelkonstrukció vehető igénybe, NULLA FT ÖNERŐVEL
Miért pont az Óbudai Egyetem és az Airwin Repülőiskola képzése a számodra optimális partner ehhez?
- 1Vadonatúj AERO AT3 és Tecnam egymotoros és kétmotoros repülőgépek digitális műszerfallal (glass cockpit)
- 2Beton futópálya és forgalmas reptér Budapest közvetlen közelében (LHTL - Tököl)
- 3Nagygépes szemlélet és légitársasági környezet már a képzés első percétől kezdve (pilóta egyenruha, checklist, SOP, angol nyelvű rádióforgalmazás)
- 4Kiválóan karbantartott géppark, balesetmentes makulátlan hírnév a piacon
- 5Teljesen digitális repülőiskola Európában szinte egyedülállóként (online tananyagok, saját fejlesztésű foglalási és informatikai rendszer, online képzési tematika, online briefing/debriefing)
- 6Tapasztalt nagygépes oktatók mellett fiataloknak is lehetőséget biztosítunk a fejlődésre
- 7Igazi XXI. századi, valódi repülőiskola, nem klub jelleggel működő szervezet
Az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar a legjobb választás a felsőoktatási intézmények közül, mert:
Az ország egyik legpatinásabb intézménye, mely már 1897 óta képzi hazánk műszaki mérnökeit
Kifejezetten gyakorlatorientált szemlélet jellemzi a teljes képzést
Az oktatóink jártasak a repülés világában
A végeredmény pedig a munkaerőpiac által nemcsak elfogadott, de kifejezetten elismert oklevél